-
Translation
- Afrikaans
- Albanian
- Amharic
- Arabic
- Armenian
- Azerbaijani
- Basque
- Belarusian
- Bengali
- Bosnian
- Bulgarian
- Cebuano
- Chinese (Simplified)
- Chinese (Traditional)
- Corsican
- Croatian
- Czech
- Danish
- Dutch
- English
- Esperanto
- Estonian
- Finnish
- French
- Frisian
- Galician
- Georgian
- German
- Greek
- Gujarati
- Haitian Creole
- Hausa
- Hawaiian
- Hebrew
- Hindi
- Hmong
- Hungarian
- Icelandic
- Igbo
- Indonesian
- Irish
- Italian
- Japanese
- Javanese
- Kannada
- Kazakh
- Khmer
- Korean
- Kurdish
- Kyrgyz
- Lao
- Latin
- Latvian
- Lithuanian
- Luxembourgish
- Macedonian
- Malagasy
- Malay
- Malayalam
- Maltese
- Maori
- Marathi
- Mongolian
- Myanmar (Burmese)
- Nepali
- Norwegian
- Nyanja (Chichewa)
- Pashto
- Persian
- Polish
- Portuguese
- Punjabi
- Romanian
- Russian
- Samoan
- Scots Gaelic
- Serbian
- Sesotho
- Shona
- Sindhi
- Sinhala
- Slovak
- Slovenian
- Somali
- Spanish
- Sundanese
- Swahili
- Swedish
- Tagalog (Filipino)
- Tajik
- Tamil
- Telugu
- Thai
- Turkish
- Ukrainian
- Urdu
- Uzbek
- Vietnamese
- Welsh
- Xhosa
- Yiddish
- Yoruba
- Zulu
llenguatge musical
El llenguatge musical es treballa de forma progressiva, anticipant tot el que és un treball sensorial a la teorització dels conceptes i a la seva codificació.
El treball del llenguatge musical a Claudefaula va des de l'establiment d'un contacte afectiu i agradable amb el fet musical i el so fins al treball exhaustiu de l'harmonia i del lsolfeig en sí mateix. Aquest treball es realitza a través del cos (amb el moviment i la rítmica), la veu (amb el cant) i el contacte amb els instruments (tant de percussió com d'altres, entre ells la flauta de bec). Poc a poc i paulatinament els alumnes van entrant en el món de la decodificació del llenguatge musical per a fer-se entenedor al seu davant. L'aplicació a la música real és simultània i els nens i nenes fan música d'una manera viva, directa, fent-se conscient del seu coneixement d'una manera natural.
Els grups de lleguatge són reduïts a fi de poder conèixer l'evolució dels alumnes de ben a prop.